8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardگزارش کمپین دوماهه بن‌مانو با هدف پروموت محصولات؛ ۷۰ درصد از بودجه به تبلیغات آفلاین اختصاص یافت دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: 4 دقایق

کمپین بن مانو با این ایده که برخی افراد از نوشیدنی انرژی زا مانند قهوه برای شروع هر سفری (شروع روز، شروع کار، شروع یک سفر و غیره) استفاده می کنند. کمپینی با شعار “با قهوه، هر مسیری داستانی دارد…” ایجاد کرد.

بنمانو اولین خط تولید خود را در سال 2014 راه اندازی کرد و می گوید در این سال ها تنوع محصولات خود را افزایش داده تا به امروز قهوه و انواع نوشیدنی های پودری را در دو مدل برای دسته های خانگی (دانه قهوه، پودر قهوه، کپسول قهوه، قهوه) عرضه می کند. قهوه ترک، فرانسوی و انواع نوشیدنی های پودری مانند قهوه میکس، هات چاکلت و …) و هورکا را به مخاطبان خود ارائه می دهد.

بن مانو؛ دعوت به یک سفر ماجراجویی

از 9 اردیبهشت تا 2 خرداد کمپین بن مانو با شعار “با قهوه هر مسیری داستانی دارد…” اجرا شد. این کمپین برای ارتباط با مخاطبان، اطلاع رسانی در مورد سبد محصولات و نام آنها و افزایش آگاهی از برند ایجاد شده است.

به گفته تیم بازاریابی بنمانو، در این شعار کمپین از کلمه اصلی جاده استفاده شده است تا مخاطبان بر اساس رویاها و تخیلات خود تصویر دلخواه خود را از نوشیدن قهوه در ابتدای راه بسازند. بن مانو در این کمپین، دوستداران قهوه را به سفری ماجراجویانه دعوت می کند و با پیشنهاد نوشیدن قهوه، بر نقش انرژی زا یا لذت و رضایتی که هر فنجان قهوه به همراه دارد تاکید می کند.

کمپین محیطی و دیجیتالی بن مانو چه زمانی برگزار شد؟

از 9 تا 31 اردیبهشت تبلیغات محیطی کمپین “با قهوه هر مسیری داستانی دارد…” و از 30 اردیبهشت تا 2 خرداد نیز تبلیغات دیجیتال آن اجرا شد.

روابط عمومی بن مانو توضیح می دهد: مخاطبان اولیه این کمپین عاشقان قهوه بین 22 تا 50 سال بودند که به دنبال قهوه سریع، راحت و باکیفیت بودند. وجه مشترک این مخاطبان نوشیدن حداقل یک فنجان قهوه در روز است.

بن مانو قصد دارد محصولات خود از جمله قهوه قطره‌ای Norska 9 AM، کاپوچینو، میکس قهوه، پودر قهوه و قهوه کپسولی را در طول کمپین برای مخاطبان خود تبلیغ کند.

گزارش دو ماهه کمپین تبلیغاتی محصول بن مانو; 70 درصد بودجه به تبلیغات آفلاین اختصاص یافت

برگزاری دو کمپین تبلیغاتی محصول

به گزارش روابط عمومی بن مانو، وی پیش از کمپین «با قهوه هر مسیری داستانی دارد»، کمپین «سفر به بیداری» را اجرا کرد که بخش دیجیتال آن از 23 تا 30 اسفندماه و بخش محیط زیستی از 10 اسفند بود. 1402. تا 9 می امسال

با توجه به مفهوم کمپین و ایام نوروز، بیلبوردهای کمپین «سفر به بیداری» در خروجی های تهران مانند پردیس، کرج، قم و مازندران نصب شد و هدف از انتخاب کلیدواژه «سفر» به همراه نوشیدنی مانند همانطور که قهوه در شعار این کمپین تبلیغ محصولات و جلب نظر عموم مردم در مهمترین ماه های سال اسفند و فروردین بوده است.

قرارداد بیلبورد با شرکت اجاره بیلبورد از شروع این کمپین به مدت 2 ماه بسته شد و با توجه به اینکه بیشتر بیلبوردها تا پایان اردیبهشت 1403 ادامه داشت، طراحی و مفهوم بیلبوردها از ابتدای اردیبهشت تغییر کرد، بنابراین که زمان زیادی طول کشید تا توجه عموم جلب شود تا مورد استفاده قرار گیرد. به این دلیل که چشم مخاطب پس از چندین بار دیدن بیلبورد به طرح عادت نمی کند و به بیلبوردها توجه نمی کند.

همچنین روابط عمومی این مجموعه درباره ادامه کمپین توضیح می دهد: پس از این موضوع، پس از پایان تعطیلات نوروزی، کاربران خرید اینترنتی تمایل خود را به خرید از وب سایت از دست می دهند و برای افزایش فروش، مفهوم بیلبورد به وجود آمده است. تغییر کرده و بخش اصلی کمپین به فضای دیجیتال منتقل شده و تبلیغات انحصاری را به کاربر اختصاص داده ایم.

30 درصد از بودجه کمپین در فضای دیجیتال هزینه شد

در آخرین کمپین بن مانو، 30 درصد از بودجه کمپین در فضای دیجیتال و 70 درصد آن در فضای آفلاین هزینه شده است.

نقاط تماس کمپین، از رسانه های اجتماعی گرفته تا تبلیغات تلویزیونی و رادیویی

این کمپین به دو صورت آنلاین و آفلاین در کانال های مختلفی اجرا شد که به اختصار به آن ها می پردازیم:

کانال های آفلاین برای تبلیغ کمپین ها

ورودی های شهر تهران شامل پردیس، کرج، قم، دماوند و اکثر سازه های مازندران با توجه به سگمنت اصلی برند بررسی شد.

از تبلیغات رسانه های اجتماعی تا بازاریابی عملکرد

در قسمت شبکه های اجتماعی ویدئویی ویژه با کمک یکی از آژانس های تبلیغاتی در راستای مفهوم کمپین ساخته و اجرا شد. علاوه بر ساخت ویدیو، انواع تبلیغات عمومی مانند اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات بازدیدکننده در فضای اینستاگرام پیاده سازی شده است.

یک کمپین Add Yours نیز با شعار و مفهوم ایجاد شد و از مخاطبان خواسته شد لحظات خود را با اینفلوئنسرها به اشتراک بگذارند.

گزارش دو ماهه کمپین تبلیغاتی محصول بن مانو; 70 درصد بودجه به تبلیغات آفلاین اختصاص یافت

در قسمت بازاریابی عملکرد به تبلیغات بنری، بنرهای ثابت، تبلیغات بومی و ارسال پیامک به تمامی کاربران بن مانو پرداخته شد.

گزارش دو ماهه کمپین تبلیغاتی محصول بن مانو; 70 درصد بودجه به تبلیغات آفلاین اختصاص می یابد

بنرهای تبلیغاتی

همچنین در بخش روابط عمومی، بخش اخبار، اینستاگرام، لینکدین و کانال تلگرام نیز تبلیغات درج شد.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا