8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardکن لاینز – دی‌ام برد

[ad_1]

جشنواره بین‌المللی خلاقیت شیرهای کن برندگان بخش دوم جوایز خود را اعلام کرد.

در بخش سرگرمی، جوایزی برای شیرهای سرگرمی، شیرهای سرگرمی بازی، شیرهای سرگرمی موسیقی و شیرهای سرگرمی ورزشی و در بخش حرفه‌ای جوایزی برای شیرهای طراحی، شیرهای دیجیتال، شیرهای فیلم و شیرهای حرفه‌ای توسط سایر صنایع اهدا شد.

سایمون کوک، مدیر عامل LIONS، اظهار داشت: «در حالی که دسته‌های سرگرمی و حرفه‌ای را در روز دوم Cannes Lions 2024 جشن می‌گیریم، بار دیگر تحت تأثیر طیف آثاری که از اتاق‌های داوری ظاهر می‌شوند، هستیم. “این آثار واقعاً نواری را برای خلاقیت جهانی ایجاد می کنند که صنعت را به جلو می برد.”

در رده شیرهای سرگرمی، 762 اثر دریافت شد و هیئت داوران به 27 شیر جایزه دادند: سه شیر طلا، هشت شیر ​​نقره و 15 شیر برنز. جایزه بزرگ به کمپین “We Are Enda” برای واتس اپ توسط Creative X، Palo Alto و Modern Arts، لس آنجلس، ایالات متحده تعلق گرفت. مستند این کمپین داستان الهام‌بخش و تکان‌دهنده تیم ملی فوتبال دختران افغانستان را روایت می‌کند که از یک سرویس پیام‌رسانی رمزگذاری‌شده برای کمک به آنها برای فرار از کشور پس از تسلط طالبان در سال 2021 استفاده می‌کند.

جفری ادواردز، رئیس هیئت داوران Lions of Entertainment و مدیر عامل خلاقیت در گیل آمریکا، گفت: “We Are Enda” یک مستند قدرتمند واتس اپ است که داستان 25 عضو تیم ملی فوتبال دختران افغانستان را روایت می کند. ما شاهد فرار آنها در زمان به قدرت رسیدن طالبان در کابل، پایتخت کشور در سال 2021، با استفاده از ویژگی های امنیتی واتس اپ هستیم. این فیلم نماد امید و نمونه کاملی از ترکیب داستان با برندی است که نقشی محوری و اساسی دارد. داستان هایی از این دست نشان دهنده قدرت برندها و سرگرمی ها در ایجاد تغییر واقعی در جهان است.

بخش‌های دیگر جوایز جشنواره شیرهای کن

در دیگر دسته بندی های سرگرمی در جشنواره بین المللی خلاقیت شیرهای کن، شاهد خلاقیت های الهام بخش و چشمگیر بودیم.

  • لمس بازی سرگرم کننده: این بخش از جشنواره، خلاقان تاثیرگذاری را برجسته می کند که مردم را از طریق بازی با برندها مرتبط می کنند. در این بخش از 407 اثر ارسالی به 15 شیر دو جایزه شیر طلایی، پنج شیر نقره ای و هفت شیر ​​برنزی اهدا شد. جایزه بزرگ به کمپین «تکتیکی روزانه» برای سرویس Xbox Game Pass از McCann لندن، انگلستان تعلق گرفت. این برند با درج آگهی استخدام یک تاکتیک‌دان حرفه‌ای در یک باشگاه معتبر فوتبال انگلیسی که فقط از طریق بازی تازه منتشر شده Football Manager 2024 قابل ثبت بود، توجهات را به خود جلب کرد. این کمپین با ساخت مستندی، جذب شده را همراهی کرد تا دانش دیجیتالی خود را به دنیای واقعی فوتبال

لیدیا وینترز، رئیس هیئت داوران بازی‌های سرگرمی و داستان‌نویس ارشد در استودیو موجانگ، گفت: «تکتیک‌ساز روزمره» با ظاهر منحصربه‌فرد، جامعه درگیرکننده، داستان جذاب و نتایج تجاری درخشان توجه‌ها را به خود جلب کرد. این کمپین چند وجهی تمام حقیقت دنیای بازی را به ما نشان می‌دهد – این که بازی‌ها می‌توانند زندگی را تغییر دهند، اعتماد به نفس و مهارت‌هایی ایجاد کنند که می‌توانند به دنیای واقعی منتقل شوند. این کمپین نه تنها یک باشگاه فوتبال 130 ساله را متحول کرد، بلکه نگاه جامعه به آنچه بازی های ویدیویی واقعاً می توانند ارائه دهند را نیز تغییر داد.

  • شیرآلات موسیقی سرگرم کننده: برای ارج نهادن به همکاری خلاقانه موسیقی و محتوای موسیقی با برندها، 442 اثر در این بخش دریافت شد که از این تعداد 16 جایزه شیر اهدا شد: دو شیر طلا، پنج شیر نقره و هشت شیر ​​برنز. جایزه بزرگ به کمپین “Errata at 88” برای Diageo توسط AlmapiBBDO، سائوپائولو، برزیل تعلق گرفت. برند ویسکی دیاژو، جانی واکر، می خواست اشتباه تاریخی را اصلاح کند و به مادر فراموش شده موسیقی بوسا نوا در برزیل احترام بگذارد. آنها این کار را با بیان داستان Alaid Costa و بازگرداندن آن به صحنه کارنگی هال پس از شش دهه انجام دادند.

مادلین نلسون، رئیس هیئت داوری Entertainment Lions for Music و مدیر روابط ناشران مستقل در آمازون موزیک در ایالات متحده، گفت: «علیرغم تنوع آثار امسال، بزرگترین چالش ما کاوش عمیق در بینش‌های فرهنگی برای درک دیدگاه‌های منحصربه‌فرد بود. به‌عنوان برندی که سفرهای مردم را جشن می‌گیرد، جانی واکر عمیق‌ترین چیزها را بررسی کرده است. آنها یک کمپین کاملاً یکپارچه برای جشن گرفتن داستان آلاده کاستا و بازنویسی نام او در تاریخ بوسانوا ایجاد کردند. ما فرصتی برای شناخت آثاری داریم که سطوح جدیدی از الهام را برای جامعه خلاق به ارمغان می‌آورند، و «Errata در 88» دقیقاً این کار را انجام می‌دهد.»

  • شیر آب های ورزشی سرگرم کننده: این دسته که سازندگانی را که از فرهنگ طرفداران الهام می گیرند و از قدرت ورزش و ورزش های الکترونیکی برای ارتباط مردم با برندها استفاده می کنند، می شناسد، 21 شیر از مجموع 665 اثر دریافت کرد: چهار شیر طلایی، شش شیر نقره ای و 10 شیر برنزی. . جایزه بزرگ به کمپین فوتبال زنان برای نارنجی از مارسی، پاریس، فرانسه تعلق گرفت. کمپین هوشمندانه نارنجی با فریب دادن مخاطبان آغاز می‌شود و ابتدا مهارت‌های تیم ملی فوتبال مردان فرانسه را به نمایش می‌گذارد، اما سپس با استفاده از فناوری عمیقا جعلی نشان می‌دهد که این مهارت‌ها در واقع متعلق به تیم ملی فوتبال زنان است که در لباس مردانه ظاهر شده‌اند.
  • ادامه بخشهای دیگر جوایز جشنواره شیرهای کن

    لوئیز جانسون، رئیس هیئت داوران Lions Entertainment for Sports و مدیر عامل Fuse UK and Europe، EMEA، گفت: «با داستان سرایی خلاقانه و فناوری نوآورانه، کمپین فوتبال زنان Orange به طرز درخشانی افزایش چشمگیر محبوبیت فوتبال زنان را به تصویر می‌کشد. . نارنجی با نشان دادن مهارت ها و هیجانات تیم ملی فوتبال زنان فرانسه، به دنبال به چالش کشیدن و شکستن کلیشه های منسوخ در مورد فوتبال زنان بود. این کمپین نه تنها طرفداران ورزش را درگیر کرد، بلکه باعث ایجاد گفتگوهای گسترده شد، تیتر خبرها شد و مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب خود کرد و ثابت کرد که فوتبال استثنایی فراتر از جنسیت است. “موفقیت این کمپین، همراه با یک جایزه بزرگ، آینده هیجان انگیز بازاریابی ورزشی زنان را برجسته می کند و قدرت مثبت اندیشی و خلاقیت را در تغییر دیدگاه ها و جشن گرفتن دستاوردهای ورزشی برجسته می کند.”

    بخش‌های دیگر جشنواره بین‌المللی خلاقیت شیرهای کن نیز برندگان خود را اعلام کرده‌اند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

    • دریچه های طراحی: این دسته که مهارت های بصری را می شناسد، 927 اثر دریافت کرد و هیئت داوران 31 شیر را دریافت کرد: پنج شیر طلایی، 11 شیر نقره ای و 14 شیر برنزی. جایزه بزرگ به کمپین “پیاده روهای زیبا” برای Ciman Sol توسط Circus Grey، لیما، پرو تعلق گرفت. برند سیمان پرو با ایجاد سیستمی جدید که به افراد کم بینا کمک می کند تا در مناطق شهری حرکت کنند، سیستم کفپوش لمسی بین المللی خود را به روز کرده است. این سیستم کدهای جدیدی تولید می کند که افراد را به مکان های دیدنی مانند بانک ها یا رستوران ها هدایت می کند.

    Fura Johansdottir، رئیس هیئت داوران Design Lions و مدیر ارشد خلاقیت Huge Global گفت: «جایزه بزرگ نشان می‌دهد که طراحی در همه جا وجود دارد و زمانی که «نامرئی» باشد در بهترین حالت خود قرار می‌گیرد. ما این راه حل طراحی جهانی، جامع و مقیاس پذیر را دوست داشتیم که می تواند زندگی مردم را به طور چشمگیری بهبود بخشد و زندگی روزمره را بهتر کند. سادگی ایده و اجرای آن از طریق یک محیط قدیمی اما جدید مورد قدردانی ما قرار گرفت. جایزه بزرگ طراحی نشان می‌دهد که چگونه می‌توان راه‌حل‌های طراحی عالی را در مکان‌های غیرمنتظره پیدا کرد، فقط باید لنز دیگری را به چشم بیاوریم، بیشتر نگاه کنیم و دنیا را آن‌طور که واقعاً هست ببینیم.”

    • شیرآلات و مهارت های ویدئویی: این دسته که هنر فیلمسازی را بر روی پرده تجلیل می کند، 1552 اثر دریافت کرد و 46 شیر دریافت کرد: هفت شیر ​​طلا، 16 شیر نقره ای و 22 شیر برنز. جایزه بزرگ به کمپین “متر مربع” برای فروشگاه های هورنباخ، بهسازی و نوسازی خانه توسط Heimat\TBWA، برلین، آلمان تعلق گرفت. یک خرده فروش کالاهای خانگی آلمانی ویدیویی صمیمی ایجاد کرده است که با نشان دادن مردی در حال قدم زدن در اطراف خانه خیالی تنگ خود، به طور ماهرانه به افزایش هزینه اجاره بها در هر متر مربع می پردازد.

    پرسون پاندی، رئیس هیئت داوران، فیلم‌ها و مهارت‌ها و مدیر فیلم‌های تبلیغاتی در Kurquaise Films India، گفت: «به ندرت پیش می‌آید که همه هنرهای سینمایی مانند شنای موزون را کاملاً با هم ترکیب کنند تا یک موضوع «حقیر» را به فیلمی با Turn تبدیل کنند. در جذابیت جادویی این فیلم نه تنها به همه سازندگان و فیلمسازان، بلکه برای مصرف کنندگان یادآوری می کند که چیزی به نام «دسته آشغال» وجود ندارد.

  • بخش های پایانی جوایز جشنواره شیرهای کن

    • شیرآلات دیجیتال و مهارت ها: این دپارتمان که هنر و مهارت‌های فنی را تجلیل می‌کند، از مجموع 552 اثر به 18 شیر جایزه داد: سه شیر طلایی، شش شیر نقره‌ای و هشت شیر ​​برنزی. جایزه بزرگ به کمپین “Wide Hits” برای Spotify توسط FCB نیویورک، ایالات متحده تعلق گرفت. کمپین B2B پلت فرم استریم موسیقی دارای یک موزیک ویدیوی چهار دقیقه ای طولانی است که به طور کامل در Microsoft Excel Cells ایجاد شده است.

    کنتارو کیمورا، رئیس هیئت داوران Digital Lions and Skills و مدیر ارشد خلاق بین‌المللی و مدیر شرکت Hakuhodo Global Change، می‌گوید: «این کار یک برنامه صفحه‌گسترده B2B Excel بسیار رایج و خشک را به یک موزیک ویدیوی پر جنب و جوش و هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند. آنها به جای استفاده از فناوری پیشرفته مانند هوش مصنوعی، با استفاده از چندین دهه فناوری به سطح فوق العاده ای از مهارت دست یافته اند. این نشان دهنده برند Spotify و نحوه متمایز شدن آن از رقبای خود است. “هیئت داوران به اتفاق آرا تصمیم گرفتند که خلاقیت خارق العاده انسانی را به جای استفاده عالی از فناوری جشن بگیرند.”

    • شیرهای کوشش و مهارت: این دپارتمان که هنر، استعداد و مهارت‌های مورد نیاز برای تحقق یک ایده خلاقانه را تجلیل می‌کند، از مجموع 1001 اثر، 28 شیر را اعطا کرد: چهار شیر طلایی، نه شیر نقره‌ای و 14 شیر برنزی. جایزه بزرگ به کمپین «صدمین چاپ» برای نشریه Frankfurter Allgemeine Zeitung توسط Schultz & Friends، برلین، آلمان تعلق گرفت. پس از 99 بار تکرار کمپین تبلیغاتی این روزنامه که در آن یک نماد فرهنگی انتخاب شده و تصویر او در پشت برگه بزرگ روزنامه پنهان شده بود – علیرغم سرنخ هایی که هویت فرد را از محیط اطراف مشخص می کرد – این نشریه خواهان چاپ صدم با یک شخص بانفوذ با توجه به ظهور افراط گرایی راست در منطقه، فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ تصمیم گرفت از مارگوت فریدلندر، یک بازمانده 102 ساله هولوکاست، در یادبود یهودیان کشته شده اروپا در برلین برای به اشتراک گذاشتن پیامی تقدیر کند. انسانیت، احترام و مدارا.

    کالپش پاتانکار، رئیس هیئت داوران Lions of Craft and Craftsmen و مدیر ارشد خلاقیت Leo Burnett UAE، گفت: «برای ایجاد آثار نمادین، ما بارها و بارها تلاش می کنیم تا کارهای جسورانه و صادقانه خلق کنیم. اما چیزی که واقعاً ما را تحت تأثیر قرار داد فقط ماهیت نمادین قطعه نبود… بلکه این پیام بود: “برای من انسان بودن مهم است.” در زمانی که جهان تقسیم شده به نظر می رسد، این اثر از تفاوت های ما فراتر می رود و همه ما را به انسان بودن فرا می خواند. “صادق، زیبا، دردناک، امیدوار، انسان.”

    مراسم اهدای جوایز جشنواره بین‌المللی خلاقیت شیرهای کن از 17 تا 21 ژوئن 2024 هر شب برگزار می‌شود و برندگان در این مراسم معرفی خواهند شد. همچنین لیست کامل فینالیست ها و برندگان در وب سایت The Work در دسترس خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره شیرهای کن، به سایت canneslions.com مراجعه کنید.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا